Sunday, January 1, 2012

سنة جديدة و ناس " بطيئة "

سنة جديدة و بداية جديدة بس الناس متغيرتش .. و مش هيتغيروا عشان السخيف بيفضل سخيف لأخر يوم في عمره , 2011 كانت سنة حلوة بالنسبالي عشان حاجات كتير , انا مش بؤمن بسنة الحظ و كلام مدينة البط ده .. بس بؤمن بالاحداث اللي ممكن تأثر في بني ادم في سنة معينة عشان كدة انا هقول شكرا دلوقتي كتير و هتأسف برضه كتير و اللي هيقولي بتقلدي اعلان فودافون بقى و الجو الرخيص ده يبقى قفلتني منك و ياريت متكملش قراية احسن .

شكرا لأمي اللي نزلتني ايام الثورة و خلتني اشوف بعيني اللي عمر ما إعلام او اشخاص هيعرف يمحيه

اسفة لأمي برضه عشان السنة دي فعلا كل شوية اخد منها الفلوس الفكة اللي معاها

شكرا لمحمود الليثي عشان بحب اغنية سوق البنات بتاعته.. اه بحبها في مانع ؟

اسفة لأصحابي اللي قصرت معاهم بقالي فترة بس عابوكو يعني إيه المشكلة لما اتشغل شوية ؟

شكرا لبولا سالم عشان لولاه مكنش زماني بكتب اي حاجة اصلا

اسفة لعمرو دياب عشان مسمعتش الالبوم بتاعه كتير من ساعة ما نزل

شكرا للظروف اللي عرفتني على ناس زي الفل والله و مش هقول اسماء مش عشان انا عندي دم و خايفة على شعور حد بس هما كتير ف لو فيه فضول ابقى اسأل لو انت منهم

اسفة للمواقف برضه اللي صغرت ناس كتير اوي في عينيا .. برضه لو عندك فضول اسألني و انا هقولك انت منهم ولا لأ

شكرا لشخصية عزيزة عليا جدا عشان مطلعة عينها معايا  .. ولا إيه يا يمنى شعبان ابراهيم معتوق  ها :D

اسفة لكل شخص قريب مني فقد حد عزيز عليه

شكرا احمد حرارة عشان خلتني اعرف ان فعلا فيه سوبر هيروز J شخص فقد كل ما لديه و مازال يتحلى بالإبتسامة

اسفة لكل شخص بقى شايفني واحدة سخيفة و مبقتش زي الاول ... بس و الله انت اللي معندكش دم مش اكتر

شكرا للمواقف اللي علمتني ان شتايم زي اهبل و عبيط و حقير و مجنون مش بتعبر فعلا عن المعنى اللي اقصده و بدلتها بحاجات اوقع بكتير ( ايوة بقى لساني فالت مني )

 انا طبعا حاجات كتير تانية كان لازم تتكتب بس كفاية عليكو كدة شوية شوية و هتيجوا تقعدوا معايا في living بقى ده اللي ناقص .. و عشان يبقى ختم كلامي مسك ف انا لازم اأكد على حاجة مهمة اوي

 يسقط يسقط حكم العسكر

No comments:

Post a Comment